FAQ

  • აქაუნტი
  • გამოკითხვები
  • გამოყვანა
  • რეფერალური პროგრამა
  • რეიტინგი

FAQ

როგორ დავადასტუროთ ფოსტა?

1. დარწმუნდით, რომ რეგისტრაციისას შეიყვანეთ კორექტული ელ. ფოსტის მისამართი.
2. შეამოწმეთ საქაღალდეები სპამი, დაგზავნა და ა.შ. ან შეიყვანეთ system@polls.expert ელ. ფოსტის საძიებო ველში.
3. თუ წერილი არ არის, ნაწილში «პარამეტრები» დააჭირეთ ჰიპერბმულს «გამომიგზავნეთ წერილი კიდევ ერთხელ».

როგორ შევიდეთ აქაუნტში, თუ დაგავიწყდათ პაროლი?

აღადგინეთ პაროლი ბმულზე

რა გავაკეთოთ, თუ ვერ შევდივართ სოც.ქსელის დახმარებით?

საჭიროა ისარგებლოთ პაროლის აღდგენის პროცედურით. ლოგინში მიუთითეთ ის ფოსტა, რომელზეც მიბმულია თქვენი აქაუნტი სოც. ქსელში.

როგორ შევცვალოთ პროფილის მონაცემები?

პროფილის პარამეტრებში თქვენ შეგიძლიათ შეცვალოთ სახელი, გვარი, ქალაქი. დანარჩენი მონაცემების შესაცვლელად თქვენ უნდა მიმართოთ დახმარების სამსახურს: help.cemiazri@polls.expert.

როგორ შევცვალოთ პაროლი?

პაროლის შეცვლა შეიძლევა პროფილის პარამეტრებში ან ბმულზე.

როგორ გავაუქმო გამოწერა?

გამოწერის გაუქმება შეიძლება შეტყობინებების პარამეტრებში პირად კაბინეტში

როგორ გავაუქმოთ აქაუნტი?

აქაუნტის გაუქმება შეიძლება პირადი კაბინეტის პარამეტრებში. აქაუნტის გაუქმებისას წყდება თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავება. აქაუნტის აღდგენა შეუძლებელია.

როგორ აღვადგინოთ აქაუნტი?

აქაუნტის აღდგენა შეუძლებელია, რადგან აქაუნტის გაუქმებისას წყდება თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავება. მაგრამ თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ ახალი აქაუნტი სხვა ფოსტაზე.

შეიძლება რამოდენიმე აქაუნტის შექმნა?

რამოდენიმე აქტიური აქაუნტის შექმნა აკრძალულია პროექტის წესებით. ეს მითითებულია სამომხმარებლო შეთანხმებაში. დაიბლოკება აგრეთვე დადებითი ბალანსის მქონე აქაუნტებიც, ხოლო ფულის გამოყვანა იქნება შეუძლებელი.

რისთვის არის საჭირო გამოკითხვები?

გამოკითხვებში მონაწილეობა არის მნიშვნელოვანი წვლილი. თქვენი წყალობით კომპანიები ვითარდება და იხვეწება,ხოლო სამყარო იცვლება უკეთესობისკენ.</p> <p>გამოკითვებში მონაწილეობით თქვენ აფასებთ პროდუქტების მარკებს, სერვისს, შეფუთვების დიზაინს, ადგენთ ფასებს და აზიარებთ მნიშვნელოვან იდეებს. ამისთვის თქვენ ღებულობთ გასამრჯელოს.

სად მოდის მოწვევები გამოკითხვებზე?

Telegram ან ელექტრონული ფოსტით. იგულისხმება, რომ ყველა გამოკითხვა მოდის ფოსტით. Telegram გამოკითვების მისაღებად, ჩართეთ იგი აქ.

რამდენად ხშირად მოდის გამოკითხვები?

მოწვევები გამოკითხვებზე მოდის შემთხვევითობის პრინციპით. ხდება, რომ რამოდენიმეჯერ დღეში, ხოლო ისედაც ხდება, რომ არცერთი გამოკითხვა არ მოდის 1-2 კვირის განმავლობაში. რჩევა: რეგულარულად განაახლეთ პროფილური გამოკითხვები, რათა გამოკითხვები მოვიდეს უფრო ხშირად. Telegram გამოკითხვები შემოდის უფრო მალე, გამოიწერეთ.

როგორ მივიღოთ უფრო მეტი შესაფერისი გამოკითხვა?

რეგულარულად განაახლეთ პროფილი. თქვენი პასუხები გვეხმარება უფრო ზუსტად შევარჩიოთ გამოკითხვები. თუნდაც უმნიშვნელო ცვლილებებს შეუძლია სიტუაციის შემობრუნება 180º.

რატომ არ არის ანაზღაურებული გამოკითხვა?

ჩვენ ვრიცხავთ ქულებს იმ გამოკითხვებისთვის, რომლებიც თქვენ გავლილი გაქვთ ბოლომდე.

რას ნიშნავს გამოკითხვის სტატუსი «არ აკმაყოფილებთ»?

ეს ნიშნავს იმას, რომ გამოკითხვაზე საჭიროა სხვა ინტერესების და უპირატესობების მქონე მონაწილეები. ან შეირჩა მონაწილეთა საჭირო რაოდენობა თქვენი ჯგუფიდან.

რა გავაკეთოთ, თუ გამოკითხვაში არის შეცდომა?

1. გამორთეთ VPN თქვენს მოწყობილობაზე.
2. გამორთეთ რაკლამის დამბლოკველი თქვენს ბრაუზერში.
3. გაწმინდეთ ქეში ბრაუზერში.
4. გაწმინდეთ cookie ბრაუზერში.
5. განაახლეთ გვერდი.

ეს დაგეხმარებათ 99% შემთხვევაში.
თუ ეს არ დაგეხმარათ, მაშინ მოგვწერეთ: help.cemiazri@polls.expert.
ჩვენ აუცილებლად ყველაფერს შევაკეთებთ!

რა იქნება, თუ კითხვებზე არ უპასუხებთ გულწრფელად?

სისტემა ამოწმებს თქვენს პასუხებს. მაგალითად, თუ თქვენ გაეცით არასწორი პასუხი სატესტო კითხვას, ჩვენ არ ჩაგითვლით ამ გამოკითხვას. უფრო მეტიც, თუ გამოკითხვები არ არის შევსებული გულწრფელად, ეს გავლენას მოახდენს თქვენს რეიტინგზე. უფრო დეტალურად აქ.

როგორ გამოვიყვანოთ ფული?

25 GEL შეიძლება მობილური ტელეფონის ბალანსზე გამოყვანა.

რამდენი დრო სჭირდება გამოყვანაზე განაცხადის დამუშავებას?

14 დღის განმავლობაში მისი დადასტურების დღიდან.

როგორ დავადასტუროთ განაცხადი?

განაცხადის შექმნის შემდეგ ფოსტაზე მოგივათ წერილი მის დასადასტურებლად. წერილში დააჭირეთ ღილაკს «დადასტურება». ამგვარად, განაცხადი უკვე დამტკიცებული იქნება და დაიწყებს მუშაობას.

რა უნდა ვქნათ, თუ არ მოვიდა წერილი განაცხადის დასადასტურებლად?

შეამოწმეთ საქაღალდეები სპამი, დაგზავნა/პრომაქციები, წაშლილები და ა.შ. ან შეიყვანეთ system@polls.expert ელ. ფოსტის საძიებო ველში. თუ წერილი არ არის-მოგვწერეთ: help.cemiazri@polls.expert.

როგორ გავაუქმოთ განაცხადი?

განაცხადის გაუქმებისთვის მოგვწერეთ: help.cemiazri@polls.expert.

როგორ მოვიწვიოთ მეგობრები?

შედით თავში «მოიყვანე მეგობარი», გააკეთეთ რეფერალური ბმულის ასლი და გაუგზავნეთ იგი მეგობრებს!

რამდენ GEL მივიღებ მეგობრისთვის?

თქვენ მიიღებთ 1 GEL ყოველი მეგობრისთვის, როგორც კი ის:
– დაადასტურებს ფოსტას
– შეავსებს პროფილს
– წარმატებულად გაივლის პირველ გამოკითხვას, პროფილურების გარდა.

სად ვნახო, თუ რამდენი მეგობარი მყავს მოწვეული?

მეგობრების სია, რომლებიც თქვენ მოიწვიეთ ბმულით, აისახება თავში «მოიყვანე მეგობარი»

რატომ არ არის სიაში ჩემი მეგობარი?

თუ სიაში არ არის თქვენი მეგობარი, ეს ნიშნავს, რომ ის დარეგისტრირდა სხვა ბმულით. მნიშვნელოვანია: რეგისტრაციაზე უნდა გადახვიდეთ ბრაუზერში ბმულის შეუცვლელად.

რატომ არ არის დარიცხული მეგობრისთვის GEL?

ეს ნიშნავს, რომ თქვენს მეგობარს ჯერ არ გაუვლია არცერთი გამოკითხვა. როგორც კი ის გაივლის წარმატებით პირველ გამოკითხვას (არა პროფილურს), 1 GEL დაირიცხება თქვენს ბალანსზე.

რა არის აქაუნტის რეიტინგი?

რეიტინგი ნიშნავს თქვენი გამოკითხვების ხარისხის დონეს. ჩვენთვის მნიშვნელოვანია, რომ თქვენ შეავსოთ გამოკითხვები გაულწრფელად, ყურადღებით და გააზრებულად. რეგისტრაციისას თქვენი რეიტინგია 100%.

რაზე ახდენს გავლენას რეიტინგი?

რაც უფრო მაღალია რეიტინგი, მით მეტი მოწვევებია. თუ დაბალია რეიტინგი, მოწვევებიც ნაკლებია.

რისთვის შეიძლება დაიწიოს რეიტინგმა?

რეიტინგი შეიძლება დაიწიოს გამოკითხვის გავლის წესების დარღვევისთვის.
მაგალითად:
– პასუხობთ არაინფორმატიულად ღია შეკითხვებზე,
– უცენზურობა პასუხებში,
– ავსებთ გამოკითხვებს ძალიან სწრაფად და უყურადღებოთ, კითხვების გაუაზრებლად.

როგორ გავზარდოთ რეიტინგი?

თუ თქვენ შემდეგში კისრულობთ ვალდებულებას უპასუხოდ გულწრფელად და გააზრებულად, ყურადღებით წაიკითხავთ კითხვებს, ჩვენ შეგვიძლია ერთჯერადად აღვადგინოთ თქვენი რეიტინგი.
ამისთვის საჭიროა მიმართოთ დახმარების სამსახურს: help.cemiazri@polls.expert.

რა უნდა ვქნათ, თუ რეიტინგი 0?

თუ რეიტინგი 0, ეს ნიშნავს, რომ რეიტინგი შემცირდა გამოკითხვების გავლის წესების მრავალჯერ დარღვევისთვის.
ამ შემთხვევაში, სამწუხაროდ, რეიტინგის აღდგენას ვერ შევძლებთ.