FAQ
ვერ ხერხდება საიტზე შესვლა
დარწმუნდით, რომ შეყვანილი ინფორმაცია სწორია (არ არის ზედმეტი დაშორება ასოებს შორის, გამორთულია CapsLock). თუ პრობლემა გაჭიანურდა, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ help.cemiazri@polls.expert
დამავიწყდა პაროლი
ისარგებლეთ პაროლის აღდგენის ფორმით-შეიყვანეთ რეგისტრაციისას მითითებული თქვენი e-mail და დააჭირეთ “აღდგენას”. 15 წუთი განმავლობაში თქვენს ფოსტაზე უნდა მოვიდეს წერილი ბმულით ახალი პაროლის შესაქმნელად.
როგორ შევცვალოთ ინფორმაცია პროფილში?
ამის გაკეთებია ძალიან იოლია-საჭიროა იმ თავში შესვლა, რომელშიც გსურთ ცვლილებების შეტანა, აირჩიეთ საჭირო კითხვები და პასუხები და შეინახეთ ცვლილებები. გთხოვთ შეინახოთ ინფორმაცია აქტუალურ მდგომარეობაში იმისთვის, რომ ჩვენ შევძლოთ თქვენთვის საინტერესო ანკეტების გამოგზავნა და ერთად მოვახდინოთ გავლენა მწარმოებლებზე.
შემიძლია ვიყო დარწმუნებული, რომ ჩემი პერსონალური მონაცემები საიმედოდ არის დაცული?
ყველა მონაცემებს ჩვენ ვიღებთ გაუპიროვნებული სახით. კითხვებზე პასუხების გაცემისას, თქვენ გვეხმარებით იმის გაგებაში, თუ რომელი გამოკითხვები იქნებოდა თქვენთვის საინტერესო. ჩვენ იმედი გვაქვს, რომ პატიოსნად გაცემთ პასუხებს!
არ შემიძლია შესვლა სოციალურ ქსელში
შესასვლელად ისარგებლეთ ლოგინით და პაროლით, სადაც ლოგინად მიუთითეთ სოც. ქსელზე მიბმული e-mail.
თუ თქვენ არ იცით პაროლი, მისი აღდგენისთვის გადადით ბმულზე და შეიყვანეთ სოც. ქსელზე მიბმული e-mail. ამ მისამართზე გამოგეგზავნებათ ბმული პაროლის აღსადგენად.
როგორ მივიღებ მოწვევას გამოკითვაზე?
მოწვევები იგზავნება ელექტრონული ფოსტით და Telegram-ით, აგრეთვე ისინი გამოისახება თქვენს პირად კაბინეტში.
Telegram: ჩართვა
არ მოდის მოწვევები გამოკითხვებზე
მოწვევები გამოკითხვებზე ეგზავნებათ შემთხვევითობის პრინციპით მათ, ვინც აკმაყოფილებს ყოველი ცალკეული გამოკითხვის კრიტერიუმს. მაგალითად, თუ გამოკითხვა ბავშვთა კვების არჩევის შესახებ არის, დიდი ალბატობით გამოკითხვაზე მოწვეულნი იქნებიან ქალები გარკვეული ასაკის ბავშვებთან ერთად. იმისთვის, რომ გაიზარდოს გამოკითხვაში მონაწილეობის ალბათობა, გთხოვთ მთლიანად შეავსოთ პროფილის ყველა დამატებითი თავები, პატიოსნად უპასუხეთ ჩევენს გამოკითხვებს ნდობის უფრო მაღალი რეიტინგისთვის, შეიტანეთ მისამართი no-reply@polls.expert თქვენს სამისამართო წიგნში მოწვევების მყისიერი მიღებისთვის ფოსტით, რეგულარულად შედით თქვენს პირად კაბინეტში.
ვერ ვნახულობ გამოკითხვას
თუ გამოკითხვა არ გაიხსნა, სცადეთ გახსნათ იგი სხვა ბრაუზერში ან დაუბრუნდეთ მას მოგვიანებით. თუ ამანაც არ უშველა, მიმართეთ დახმარების სამსახურს help.cemiazri@polls.expert
თუ მე მოვიტყუე კითხვებზე პასუხით, როგორ შეამოწმებთ?
ჩვენი სისტემა ავტომატურად ამოწმებს სხვადასხვა პარამეტრებს თქვენს მიერ გამოკითვების შევსებისას. უწესივრობის აღმოჩენისას, ჩვენ მათ არ გავკიცხავთ ამისთვის. თუ კი პასუხები იქნება განზრახ საწინააღმდეგო, ეს გავლენას მოახდენს თქვენი ნდობის რეიტინგზე. უფრო დაწვრილებით რეიტინგის შესახებ შეიძლება იხილოთ აქ
რამდენია მინიმალური თანხა გასამრჯელოს გამოსაყვანად?
ფულადი სახსრების გამოყვანისთვის საჭიროა დააგროვოთ 25 GEL. აქტუალური ბალანსის ნახვა შესაძლებელია პირად კაბინეტში
როგორ შემიძლია ჩემი გასამრჯელოს მიღება?
25 GEL დაგროვებისას თქვენ შეგიძლიათ შეავსოთ მობილური ტელეფონის ანგარიში
არ დამერიცხა ქულები გამოკითხვისთვის
ზოგადად გასამრჯელო ირიცხება ანკეტის შევსების შემდეგ, მაგრამ ზოგჯერ ჩასარიცხად საჭიროა რამოდენიმე დღე. გთხოვთ შეამოწმოთ თქვენი ბალანსი მოგვიანებით. ჩვენ დარწმუნებული ვართ, რომ ფული აუცილებლად მოგივათ. თუ პრობლემა გაჭიანურდა, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ help.cemiazri@polls.expert
იყო გაფორმებული განაცხადი ფულის გამოყვანაზე, მაგრამ ფული ჯერ არ მოსულა.
თქვენი პერსონალური მოთხოვნის დასამუშავებლად ზოგადად საჭიროა 14 დღემდე. თუ ფული 14 დღის გასვლის შემდეგ არ მოვა, მიმართეთ ჩვენს დახმარების სამსახურს help.cemiazri@polls.expert.
მინდა მოვიწვიო ჩემი მოგებრები პროექტში
თქვენს პირად კაბინეტში თავში “მოიყვანე მეგობარი” თქვენ შეგიძლიათ დააკოპიროთ რეფერალური ბმული და გაუგზავნოთ იგი შეტყობინებაში თქვენს მეგობარს. მადლობის ნიშნად, ჩვენ შევავსებთ თქვენს ანგარიშს 1 GEL ყოველი ახალი მეგობრისთვის, როგორც კი ის შეავსებს თავის პროფილს და პირველ გამოკითხვას*. დარიცხვები აისახება თქვენს პირად კაბინეტში თავში “ბალანსი“.
*ეხება მხოლოდ ანაზღაურებად თემატურ გამოკითხვებს (არა პროფილურებს).
არ მოდის სააქტივაციო წერილი
გთხოვთ დარწმუნდეთ, რომ ჩვენი მისამართი მოწვევისთვის no-reply@polls.expert დამატებულია თქვენს სამისამართო წიგნში და შეამოწმეთ საქაღალდე სპამი. თუ წერილი საქაღალდეში არ არის, განმეორებით წერილის გასაგზავნად გადადით პირადი კაბინეტის პარამეტრებში და დააჭირეთ ჰიპერბმულს გამომიგზავნეთ წერილი კიდევ ერთხელ.
პაროლი
ჩვენ აბსოლუტურად მხარს ვუჭერთ თქვენს სურვილს პერიოდულად შეცვალოთ პაროლი უსაფრთხოებისთვის. მისი შეცვლა ძალიან მარტივია-ისარგებლეთ ფორმით საიტზე.
შეტყობინებები
ჩვენ ვაგზავნით შეტყობინებებს ახალი გამოკითხვების შესახებ ელექტრონული ფოსტით და Telegram-ით. ახალი გამოკითხვების არსებობა თქვენ შეგიძლიათ იხილოთ აგრეთვე თქვენს პირად კაბინეტში.
Telegram: ჩართვა
ენის არჩევა
დიახ, ჩვენ გვიყვარს ურთიერთობა, ამიტომ გავაფართოებთ პორტალის ენობრივ შესაძლებლობებს იმისთვის, რომ თქვენთვისაც მარტივი და კომფორტული იყოს ჩვენთან ურთიერთობა.
როგორ შევწყვიტოთ პროექტში მონაწილეობა?
ჩვენ ძალიან ვაფასებთ ჩვენს ექსპერტებს და ყველაფერს ვაკეთებთ, რათა არ გაგვიცრუვდეს იმედი. თუ თქვენ რაიმე მიზეზის გამო მაინც გადაწყვიტავთ პროექტში მონაწილეობის შეწყვეტას, ისარგებლეთ პუნქტით “აქაუნტის გაუქმება” მენიუში “პარამეტრები“.